Verzendbeleid

De verzendkosten voor een standaard postpakket bedragen €6,95 binnen Nederland. We verzenden de standaard postpakketten met PostNL en mits op voorraad worden deze verzonden binnen 1-3 werkdagen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je de track & trace-code, zodat je de bestelling nauwkeurig kunt volgen.

Grote pakketten (>1750x780x580mm) of compleet opgemaakte stukken kunnen in ons atelier worden afgehaald of worden door ons bezorgd. De eventuele bezorgkosten worden automatisch berekend bij het afrekenen. Voor het plaatsen van goederen en styling wordt €60,00,- excl. btw per uur per persoon in rekening gebracht.

Wanneer we je bestelling zelf bezorgen, wordt er contact met je opgenomen om een leveringsafspraak in te plannen. Ook is het mogelijk om je bestelling af te halen in ons atelier.

Retourbeleid

Bent je toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Stuur dan binnen 14 dagen na ontvangst een mail met het volledig ingevulde retourformulier naar info@atelierbloemkunst.nl om je retour aan te melden. Je kunt je retour dan binnen 14 dagen na aanmelding terugsturen inclusief geprint retourformulier naar onderstaand adres:

Atelier Bloemkunst
Bakkerstraat 14
5541VC Reusel

Wanneer je gebruik maakt van de herroepingsplicht dient het product met alle geleverde toebehoren en indien mogelijk in de originele staat en verpakking aan Atelier Bloemkunst geretourneerd te worden.
Je krijgt het volledige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding terug, mits het product in goede orde en originele staat door ons is ontvangen.

De verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Tip, bewaar altijd uw track & trace code.

Garantie en klachten

We zijn trots op de kwaliteit van onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling beschadigd tijdens het transport waardoor er aanspraak gemaakt kan worden op garantie.
Wanneer je een beschadigd product hebt ontvangen verzoeken we je om dit zo snel mogelijk (uiterlijk binnen twee maanden na de leverdatum) te melden. Dit kun je doen door een mail te sturen naar info@atelierbloemkunst.nl met het bestelnummer, beschrijving en een duidelijke foto van de beschadiging. Wanneer het gebrek binnen de garantie valt, dan zorgen we in overleg met jou voor een passende oplossing. Dit kan inhouden dat bijvoorbeeld een product wordt vervangen of een verrekening plaatsvindt. Dit zal te allen tijde in overleg met je worden afgestemd.
Heb je ondanks al onze goede zorgen toch een klacht neem dan contact met ons op via info@atelierbloemkunst.nl. Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We proberen je klacht dan zo snel mogelijk op een goede manier op te lossen.

Winkelwagen